Sydney here I am - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisa Foppen - WaarBenJij.nu Sydney here I am - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisa Foppen - WaarBenJij.nu

Sydney here I am

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

28 Januari 2006 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Hier zit ik dan, aan de andere kant van de wereld. Het is hier 30 graden en heel anders dan in Nederland. Ik verblijf momenteel in een backpackershostel, best groot met veel mensen. Gelukkig is het schoon en kan ik mn spullen goed achterlaten (althans dat hoop ik). Vandaag heb ik een beetje rondgebanjerd, een open-air-opera meegemaakt (a la de dinsdagavondjes in het valkenbergpark alleen dan nog veel groter) en een beetje uitgerust ivm de jetlag. Morgen ga ik de stad goed verkennen en naar Bondi Beach. Maandag naar de universiteit en op zoek naar woonruimte!!

Het is wel vreemd om zonder jullie hier te zijn, besef me nu echt pas dat ik jullie lange tijd niet zal zien.. Maar goed, dan verheug ik me maar op de momenten dat we contact heben en dat ik weer terug ben in NL. Tot die tijd ga ik hier genieten!!

Heel veel liefs en tot mails!!

xxx Lisa

  • 28 Januari 2006 - 11:31

    Jen:

    he lies, wat n spannende tijd zeg. wat fijn dat je goed bent aangekomen, dat is al heel belangrijk natuurlijk. ga lekker genieten lies.ben best n beetje jaloers...

  • 28 Januari 2006 - 12:37

    Marloes:

    Wow, klinkt nu al super al is het alleen al omdat het hier nu zo ongeveer -10 is!! Ik weet zeker dat jij heeeeel snel mensen leert kennen met wie je deze geweldige gebeurtenissen kan delen!!

    Kuss

  • 28 Januari 2006 - 15:18

    Lotte:

    He lieve Lies!
    Ben blij dat je helemaal goed bent aangekomen, wat een reis he!!
    Geniet van je tijd en ik ben heel benieuwd naar al je verhalen en avonturen! Gelukkig kan iedereen via deze site van je op de hoogte blijven!
    Dikke zoen
    Lot

  • 28 Januari 2006 - 18:41

    Nico 1 En Nance:

    Hey Lies!

    Leuk om weer een berichtje van je te lezen, we denken veel aan je.
    Net de film van Knokke gekeken, echt super leuk en erg gelachen.

    Wij zouden ook graag met jou daar zitten, maar zoals Marloes al zegt, voor je het weet heb je daar een leuk groepje mensen en (scharrel)netwerk!

    We zijn de hele dag met Milan geweest, echt een leuk ventje!

    En we gaan nu beginnen aan de nieuwsbrief: leuke thema's, roddels, wist-u-datjes, mannen, fotoos. Wordt echt top!

    Veel Kussen van ons!

  • 28 Januari 2006 - 19:09

    Menno:

    hoi lisa,lees dat je veilig gearriveerd bent in skippyland!
    je hebt toch wel zonnebrand factor 50 by je? Ik hoop dat je veel plezier daar zult krijgen
    zonder heimwee
    groetjes Menno

  • 28 Januari 2006 - 20:27

    Duke En Frediebakkie:

    he lisa .
    leuk om te lezen dat alles goed gaat met je.
    ik hoop dat je snel onderdak vind.ik vind t egt een raar idee dat je zo ver weg bent.gewoon aan de andere kant van de wereld .nou heel veel succes en ik hoop dat je het heeeeel erg naar je zin krijgt. greets freddiebakky

  • 29 Januari 2006 - 11:00

    Wenduine:

    Heeeejj Lies,
    Oooo wat heerlijk die temperaturen! Hier schijnt de zon, maar ik kan net niet in bikini. veel plezier op je ontdekkingsreis! Ik mis je ook, kijk soms nog door t raam naar Brooklyn...pas goed op jezelf! dikke kus

  • 29 Januari 2006 - 12:27

    Nelleke:

    Leisje! Wat heeeerlijk dat we je net even aan de telefoon hadden (terwijl we bij opa zaten te borrelen :)). Voor de fans: ipv braaf naar woonruimte te gaan zoeken, gaat Liesje het avontuur tegemoet: morgen met twee Engelse meiden + 1 knul auto huren en twee weken toeren: eerst door de Blue Mountains en dan noordwaarts naar Brisbane. En daarna gaat Lies met de bus terug... Spannend hoor. En 'n leuk plan, want volgens mij voel je je in Sydney best wel verloren, zo in je eentje... En hopelijk is er dan 'n plekje op de campus... bij terugkomst. Nou meis: ga lekker genieten! Ik vind dat je dat wel eens verdiend hebt na al dat harde werken! Heel veel liefs, mam + pap

  • 29 Januari 2006 - 16:27

    Irma:

    Hoi Lisa,

    Te gek dat reizen van je!. Groot gelijk hoor eerst lekker toeren en dan pas woonruimte zoeken. Je moet toch eerst een beetje de omgeving verkennen!?. Veel succes...maar pas ondertussen heel goed op jezelf!.

    Liefs, Irma

  • 29 Januari 2006 - 16:50

    Annemieke En Martijn:

    He lieve Lies,
    Wat leuk om te horen dat alles goed met je is! Maar raar hoor, een nieuw buurmeisje!
    Geniet nog, wij gaan nu schaatsen!!
    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Lisa
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 33196

Voorgaande reizen:

26 Januari 2006 - 27 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: