Nog maar 10 uur vliegen..... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Lisa Foppen - WaarBenJij.nu Nog maar 10 uur vliegen..... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Lisa Foppen - WaarBenJij.nu

Nog maar 10 uur vliegen.....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lisa

27 Januari 2006 | Singapore, Singapore

Nou ik sta er hoor... op Singapore Airport..!! M'n grote avontuur is eindelijk begonnen.. al mis ik jullie nu al(na 12 uurtjes uit NL)!!

Over een paar minuten mag ik weer inchecken, en dan op naar Sydney!!

Daar volgt meer nieuws!!

Dag lieverds we houden contact!!! Alvast bedankt voor alle lieve berichtjes!!!

xxx Lisa

  • 27 Januari 2006 - 08:31

    Jen:

    jezus lies, wat spannend. Hoe voel je je nou??

  • 27 Januari 2006 - 09:39

    Bjorn:

    suc6 liesje...spannend hoor!

  • 27 Januari 2006 - 10:44

    Nelleke:

    Leisje! Kreeg net een leeg mailtje van je. Kun je de letters nog niet vinden op het Australische toetsenbord...? Maar je zit in ieder geval aan de grond (grapje). Hopen gauw meer te horen! Veel kusjes, mam

  • 27 Januari 2006 - 10:49

    Vicky:

    Lisa!
    Als je dit leest zit je al in Sydney!
    Nogmaals heel veel plezier daar!
    Lfs Vicky

  • 27 Januari 2006 - 10:55

    Dana:

    Leisaaaaaaa...ik denk dat je nu wel in sydney bent?! Hoe ist lieffie..heb je de lange vlucht overleeft?

    kusje (L)

  • 27 Januari 2006 - 11:20

    Wenson:

    Heee lieve schat,
    wauw ik had er wel een kater van zeg! Ben zo blij dat je eerste vlucht goed is gegaan. Heb je nog een handtekening van Cas gescoord? En je Bels opgehaald! haha! Nou meid je bent in Sydney, het avontuur kan gaan beginnen! hele dikke kus

  • 27 Januari 2006 - 13:05

    Uck Lin!!:

    Lieverd, wat vond ik het een kutdag gister zeg.....we waren er allemaal heel erg stil van in de auto terug naar huis!
    Natuurlijk krijg je het enorm naar je zin, en je gaat het daar helemaal maken! Zet 'm op lieverd!!!
    mega dikke kus lin

  • 27 Januari 2006 - 13:20

    Laurá:

    hoowJ,,iik hoop dat je het daar erg naar je zin krijgt..xjes lauraaá

  • 27 Januari 2006 - 18:20

    Tara-Kim:

    hey lisa
    ik hoop dat je een goeie reis hebt gehad.
    veel plezier
    heel veel liefs xxxx

  • 27 Januari 2006 - 18:42

    Esmee:

    lieve lisa
    ik hoop dat je een goede reis heb gehad xxxxx
    van je nichtje

  • 27 Januari 2006 - 19:08

    Peter Foppen:

    Hoi Lies,
    Ik hoorde zojuist van je vader dat je heerlijk in je hostel ligt te slapen (denk tie :-), en dat alles goed gegaan was. De temperatuur was ook niet verkeerd nu (23 C), beter dan hier (-5).
    Veel plezier de komende dagen!!

  • 27 Januari 2006 - 22:06

    Saab:

    Hoe leuk dat ik net spreek op de msn........ Ben jaloers op je: tis hier echt koud en bij jou is het lekker warm. Wordt tijd dat we eens langskomen!!! haha. Veel plezier vandaag. kusje

  • 27 Januari 2006 - 22:44

    Lotte:

    hey Lies, hoe bevalt base... heb je de heren badkamer pas al gekraakt hahah! Heel veel plezier en succes met de jetlag... Liefs

  • 28 Januari 2006 - 06:42

    Marloes:

    Hee Skeet :)

    Nou ik per volgende week weg bij BN, dus weer hard aan het soliciteren, want moet natuurlijk wel money money money hebben om zo snel mogelijk bij jou te komen :)

    Kussss

  • 28 Januari 2006 - 11:57

    Nicole:

    Ik zag je vliegen jah!!!! hahaha! Echt gaaf! Naar de polderbaan taxien en heb zolang gekeken tot het vliegtuig verdween in de wolken!

    Nu ben je er alweer! Gelukkig veilig aangekomen! Ben je nog op stap geweest toen je aankwam?! gheghe!

    Veel plezier en ik hou de site in de gaten!!!!

    KUS Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Lisa
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 33198

Voorgaande reizen:

26 Januari 2006 - 27 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: