Illegaal in Nieuw Zeeland?!? - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Lisa Foppen - WaarBenJij.nu Illegaal in Nieuw Zeeland?!? - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Lisa Foppen - WaarBenJij.nu

Illegaal in Nieuw Zeeland?!?

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

25 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Nou dat even naar Nieuw Zeeland gaan was toch iets moeilijker dan ik had verwacht... Schijnt dat veel mensen via NZ vliegen om een nieuw visum voor Australia aan te vragen, en dat wordt niet altijd gepikt... Bij de douane werd ik dan ook bijna geweigerd om het land uit te gaan en vervolgens door de douane Nieuw Zeeland in te komen... Maar goed, btje lachen, afleiden door vragen te stellen over dit Kiwiland en jahoor, ik ben er dan toch gekomen! En nog beter: mn Australische visum is al goedgekeurd (2 seconden nadat ik die online had aangevraagd)! Hebben de Dutchies dus toch een goede reputatie :-)

Mn nummer voor de komende 5 weken: +64 210 245 1011, ga nu Christchurch maar ns goed verkennen!

Tot snel! xox

  • 25 Februari 2007 - 08:17

    Jeske:

    Hee Liza!
    We lopen elkaar net mis in Nieuw Zeeland! Ik ben er net voor zes weken geweest, echt helemaal fantastisch. Ik ben nu nog voor drie weken met Diana in maleisie en ga dan helaas weer naar huis.
    Meis, ik wens je heel veel plezier, en als je nog NZ-inspritatie op wilt doen of het leuk vind te zien wat wij in azie beleven moet je maar even naar mijn site surfen: jeskecloin.waarbenjij.nu

    Veel liefs, Jeske

  • 25 Februari 2007 - 08:46

    Nelleke:

    Leisje! Leuk dat we alweer gebabbeld hebben! Echt een Lisa-story, dat je MET 'n retourticket Sydney en ZONDER terugkeervisum bijna Australië niet uit mocht :(. De sms getest, maar die was er na 5 minuten nog niet... Komt misschien nog goed. Goeie reis naar Kaikoura morgen en hopelijk lukt dat, met die dolfijnen ;) !
    xxx, mum & dad

  • 25 Februari 2007 - 11:16

    Irma En Jos:

    Hoi Lisa,

    Je bent ook echt een zondagskind hoor! Wij gaan deze zomer als alles meezit een bus kopen om als camper in te richten en dan gaan we ook ( voorlopig voorzichtig) de wereld verkennen. Eerst Europa maar eens...

    Heel veel liefs van ons!

    Jos en Irma

  • 25 Februari 2007 - 11:46

    Niels Cloin :

    sky is the limit !!

    have fun !!

    xxx niels

  • 25 Februari 2007 - 14:36

    Lotte:

    Hey Lisa, je gaat het zeker top krijgen daar. Ga je ook met de kiwi-experience reizen? Dat was bij ons 1 groot feest!! Have fun!! Dikke kus Lot

  • 25 Februari 2007 - 18:55

    Liesbeth:

    Lieve Lies, Wat is het toch gaaf om je verhalen te lezen en zo een beetje op de hoogte te blijven van jouw leventje down under!! Geniet elke keer weer om te lezen wat je allemaal meemaakt en moet er hard om lachen. Wat is het daar toch gaaf!!! Ondertussen is hier alles goed, ben bevallen van een mooie dochter Sofie, ga volgend jaar trouwen en zit inhouse bij ABN. Wat burgerlijk vergeleken bij jou hahaha!!!!! Wens je nog heeeeeeeeeeel veel plezier en succes in NZ en houd me op de hoogte! Veel liefs je oud collega Liesbeth

  • 26 Februari 2007 - 09:24

    Ilse :

    Hé Lies,

    Wat een verhaal! Maar heel goed van je... beetje lief lachen... kunnen wij Hollandse vrouwens wel hè!
    Ik ben trouwens van plan om in januari voor een jaar weg te gaan. Dus blijf jij nog maar lekker daar, dan kom ik je gezellig opzoeken!!!

    Veel plezier!!

  • 26 Februari 2007 - 22:47

    Ing:

    haha gaat weer geweldig met die telefonische diensten! we bellen morgen ochtend???
    ben benieuwd...
    kuzzie ing

  • 27 Februari 2007 - 07:59

    Nelleke:

    Hey Leisje, ook mij lukt het niet jou te bellen: er is wel even connection en dan hoor je een partij kroeggeluiden (dus dat zou kunnen kloppen ;)), vervolgens een piepje: voice mail? Wel ingesproken, maar geen idee of je ooit afluistert. Lazen ergens dat de dekking in Kiwiland buiten de grote steden praktisch nihil is :(.
    Dan maar zo: veel plezier & in gedachten bij je,
    xxx, mum

  • 06 Maart 2007 - 22:10

    Jenneke:

    he leive lies,
    wat n jaloersmakende berichten allemaal, hoe t ook loopt daar met allerlei bureaucratisch gezeik ik blijf jaloers, want t blijft feit dat jij a d andere kant van de wereld zit en ik niet, lekker man. Mat en ik zijn vandaag terug gekomen uit Isla Margarita. & dagen in de zon gelegen met 30 graden, heerlijk. ik heb je zo ongelofelijk veel te vertellen. heb je onze huissleutel nog? kun jke altijd even binnen komen lopen, kletse we ff!
    have fun lies!!
    dikke kus jen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Lisa
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 33173

Voorgaande reizen:

26 Januari 2006 - 27 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: