Telefoonnummer NL - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisa Foppen - WaarBenJij.nu Telefoonnummer NL - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisa Foppen - WaarBenJij.nu

Telefoonnummer NL

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

30 Januari 2008 | Australië, Sydney

Hoi lieverds,

Ik ben er hoor!! Lang gewacht maar kan eindelijk weer herenigen met iedereen die ik zo heb gemist!!

Ben nog in t land tot zondag 11 februari sochtends vroeg.. Mn telefoon nr die ik hier gebruik is 06 25 31 87 39.

Ben komende weekend in Breda, Tilburg en daarna weer Dordrecht. Geloof niet dat ik iedereen zn telefoon nr heb, dus als ik je nog niet gesproken hebt en je zin hebt om lekker bij te kletsen en een kopje koffie (of een biertje) te drinken vind ik t leuk als je me een smsje stuurt of belt!!

Brabantse nachten zijn lang... er staat een paard in de gang... er is maar een wc en we moeten met zn twee... weet je wat ik wel zou willen zijn... een bloemetjesgordijn!! ben al in de stemming!

Tot snel!!

xoxoxox Lisa

  • 30 Januari 2008 - 09:54

    Lotte:

    Hey Lisa,
    Weer even terug in het Nederlandse!! Bevalt het een beetje? Mocht je zin en tijd hebben, dan lijkt het me superleuk om ff een wijntje met je te doen in Breda...
    Laat maar ff weten!

    Liefs Lot

  • 30 Januari 2008 - 10:27

    Niels Cloin:

    heey liza, waar en wanneer gaan we samen wonen ! ( nee nee niet vergeten)

    je zal het druk hebben met iedereen zien de komende tijd. maar mocht je zondag en maandag gaan carnevallen hou dan alle piraten in de gaten, dat zou ik wel is kunnen zijn !!

    groeten niels

  • 30 Januari 2008 - 14:49

    Irma:

    Hoi Lisa,

    Heel veel plezier hier in Holland! De tijd zal wel snel gaan, ik blijf via Nelleke altijd op de hoogte van je belevenissen en leef in gedachten altijd met je mee hoor!

    Ben zelf sinds 14 januari student af want ik ben geslaagd voor m'n MBO opleiding in de bieb. (heb een zeer geslaagde presentatie gegeven als afstudeer project, het maakte indruk op al die bobo's)

    Ga nu vooral genieten van m'n vrije tijd en oma zijn.

    Veel plezier nog in Dordrecht en omstreken, met je ouders, Dukie, en al je vrienden!

    Liefs, en pas goed op jezelf!!

    Irma

  • 30 Januari 2008 - 19:21

    Jenneke:

    lisa de gekste

    kzie je morgen, ik kan niet wachten!!!

    xjen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Lisa
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1413
Totaal aantal bezoekers 33173

Voorgaande reizen:

26 Januari 2006 - 27 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: