The Trip - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisa Foppen - WaarBenJij.nu The Trip - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisa Foppen - WaarBenJij.nu

The Trip

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

30 Januari 2006 | Australië, Sydney

Liesje gaat op avontuur...

Over een paar minuten ga ik met drie Engelsen (2 meiden en 1 jongen) met een huurauto rondreizen. We gaan eerst naar de Blue Mountains, en vervolgens langs de kust richting Brisbane. Hoe het allemaal gaat lopen, waar we gaan slapen en wat we allemaal gaan doen... geen idee! We zien het allemaal wel, lekker relaxed dus!!

Gisteren ben ik met de Engelsen naar Bondi Beach geweest, was echt super. Vet verbrand uiteraard, want Lisa was zo eigenwijs om zich niet in te smeren... Nu dagje uit de zon blijven dus!

Over twee weken kijk ik waar ik ben en kom dan met de bus of trein weer terug naar Sydney.. ik kom tenslotte om te studeren... Ga dan ook actief op zoek naar een woonruimte!

Nou lieverds ik houd jullie op de hoogte! Ben vanaf woensdag niet meer mobiel te bereiken.. dan alleen nog per mail!

Succes met alles en geniet van het koude weer, want hier is het niet uit te houden ;-) hihi

Tot mails, xxxx Leisa

• 30 Januari 2006 - 01:22

Thieu:

He veel plezier op je reisje naar brisbane en succes met woonruimte zoeken daarna ach ja zie je dan wel weer
    groetjes thieu

• 30 Januari 2006 - 07:31

Dukie:

Hey Zussie,

gaat weer lekker met de planning hè ;) Gelijk heb je hoor, eerst ff genieten, heb je wel verdiend. Succes met je reisje noordwaards en maak maar een hoop foto's.
    Mocht je nog bij 'the barrier reef' in de buurt komen; een onderwaterwegwerpcamera is niet zo duur en maakt mooie foto's :P

Have fun,
    Je brother

• 30 Januari 2006 - 08:20

Nelleke:

Hey Leisje! Je schreef dat je zelf ook in die auto gaat rijden... 'k weet niet of dat wel zo slim is met jouw besef van links en rechts. Of liever gezegd: gebrek daaraan... "hier opzij!" :) Maar hopen dat je dan geen rotondes tegenkomt... Veel plezier met je nieuwe vrienden en wensen jou een paar fijne, boeiende, relaxte weekjes! xxx, mam + pap

• 30 Januari 2006 - 08:59

Vicky:

Veel plezier met je reisje! Leuk om te lezen wat je aan het doen bent.
    Lfs Vicky

• 30 Januari 2006 - 11:25

Láura:

hOowJ,,ga jiJ iin een autO riJde? volghenS miJ heb je mOeite met linkS en reghtS.. dat wOrd dan noGh wat;) veel pleziier..xjeS jhe niighJ laura

• 30 Januari 2006 - 16:38

Lotte:

Hey Lies, super om te horen dat je al zoveel leuke dingen gaat doen. De blue mountains zijn heel mooi, vooral de three sisters. Maar die kom je vanzelf tegen. Heel veel plezier en tot mails! Liefs Lot

• 30 Januari 2006 - 17:20

Eric:

hoi Lies,wat een leuke plannen! Mocht het onderweg kamperen worden let dan even op. Als je onverhoopt gebeten wordt door een zwarte mamba: snel foto maken (niet voor mij maar voor de dokter); lichaamsdeel van de beet stevig afbinden richting hart; probeer jezelf zo weinig mogelijk te bewegen; als een speer naar een dokter (daar heb je een kwartier voor). Je komt ze gelukkig niet iedere dag tegen. Geniet er van!! Paps en mams.

• 30 Januari 2006 - 18:23

Jen:

gaaf lies, echt super. Dat wordt lachu. leuk he, nu al contact gemkt. verbaasd me trouwens ook niks met jou, haha. heeeeeel erg genieten lies!!

• 31 Januari 2006 - 08:57

Nelleke:

Lieve Leisa! Net je sms gekregen dat je "helemaal bekaf" bent van 't bergbeklimmen, maar dat 't wel heel gaaf is. Dat wordt nog eens wat met jou, sportief! En nu op weg naar Port Stephens, the dolphin capital of Australia... Zal er de kaart eens bijpakken. Hoop dat 't je lukt (via de mail) een kamer op de campus te krijgen. Dag lieverd, geniet maar lekker! xx, mam

• 31 Januari 2006 - 13:59

Ing:

heeel lies, zo te lezen vergaat t je prima.. wens je veel plezier.. en tot mails!

• 31 Januari 2006 - 14:00

Ing:

• 31 Januari 2006 - 17:11

Uck Lin!:

hi lieverd,
    Het klinkt nu al helemaal tof! Geniet maar van het lekkere weer want hier is het 's nachts heeeeel koud!

xx

• 01 Februari 2006 - 11:07

Evelien:

Hey Lieske!
    Leuk man zo een onverwachts reisje langs de kust! Nou geniet er maar even van..Succes met het zoeken van een huisie! Kusss

• 01 Februari 2006 - 17:12

Stijn:

He lies, jammer dat ik je op je laatste dag in Ned. niet meer heb gezien. Geniet er maar van de komende tijd en dan aan de studie. Ps. je geld komt eraan. Heb bijna alles uitgerekend. Dikke kus Stijn

• 01 Februari 2006 - 22:28

Nelleke:

Liesje was speciaal vroeg opgestaan om ons, al bijna in bed, even vanuit een telefooncel te bellen, lief! Ze komt vrijwel geen internetcafé tegen in de bush, en vroeg of ik voor alle vriendjes/innetjes & the family op de site wilde zetten waar ze uithangt... = Hostel Ozzie Pozzie, Port Macquarie. Even Googlen en je vindt meteen 'n verhaal over 'n ranzige eigenaar... maar ook leuke foto's! Lisa vindt alles heel relaxed daar: lekker zelf koken, hangmatten... Ze blijven daar waarsch nog 2 nachten; plannen om op zee te gaan kajakken om dolfijnen te spotten... Verder verhalen over dikke spinnen, kakkerlakken, gebeten door een ongeidentificeerd insect :(. Fraser Island staat nu ook op 't verlanglijstje. En de zee is zo mooi blauw en de stranden zo wit... Volgens mij zitten wij hier in Ned. op "the wrong place". Allemaal veel liefs van Lisa. Ondanks alle leuke avonturen denkt ze veel aan ons /jullie :)

• 02 Februari 2006 - 09:38

Nicole:

LISA! Heb even zitten googlen op Port Macquarie en ziet er knap uit!! Zit ik dan van 8:00 - 16:30 op kantoor, te kijken naar het duilerige weer en vliegtuigen die af en aan vliegen naar de mooiste bestemmingen! haha! Klinkt lekker dramatisch jah!

Wel ontzettend leuk dat je al zo snel contact had gelegd met mensen, waardoor je nu lekker 2 weken kan travellen! super! Jij komt je tijd wel door jah! Ik benieuwd naar de foto's die op je site komen! (als er een moment komt dat je daar tijd voor hebt dan!)

Ik ga weer aan de slag!! KUS!! en have fun!

• 02 Februari 2006 - 11:12

Joost:

He Lisa! Wat leuk joh! Je maakt t goed zo te lezen! Misschien lekker om te horen dat t hier nu -2C is en bij 35C? Ben benieuwd naar de foto's! Have fun in the sun! Kus Joost Vermeer

• 02 Februari 2006 - 16:51

Jenneke:

He lieve Lies, hoe gaat ie? je houdt ons iig goed op de hoogte via iedreen, das n goed teken!! wil nu ook zeker naar de andere kant vd wereld. heb dan wel n huis gekocht met mn liefste, maar daar maak je t natuurlijk nog geen 30 graden mee. ja, in de slaapkamer misschien...

• 03 Februari 2006 - 15:00

Wenduine:

Heeee Heldin!
    Klinkt allemaal heeeerlijk! T zal idd hard gaan op jou huidje. Wilde net ook een duik gaan nemen, maar kwam niet door het ijs van de vijver heen. Ik heb mn gesprek gehad,t ging niet zo naar mijn zin. Hij kwam met heel onverwachtse en aparte vragen. Sloeg dus ook af en toe dicht.volgende week krijg ik de uitslag,je hoort ervan.Veel plezier op je tour!! dikke kus

• 04 Februari 2006 - 11:33

Bas/Nel:

Heel veel succes op je verre reis.