Lisa op een surfplank...... - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Lisa Foppen - WaarBenJij.nu Lisa op een surfplank...... - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Lisa Foppen - WaarBenJij.nu

Lisa op een surfplank......

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

06 Februari 2006 | Australië, Byron Bay

Hallo allemaal,

Nou het is dan eindelijk gebeurd hoor!! Lisa stond op een surfplank!! Ben vandaag een dagje wezen surfen en het is echt zooooo gaaf!! Ik kon best wel even blijven staan en kwam goed vooruit, echt heel stoer!!

Even een update van mijn afgelopen week:
Ben nog steeds met de drie Engelsen en heb echt de tijd van mn leven! We zijn nu bij Byron Bay en hebben al een groot gedeelte van de oostkust gezien. Echt onvoorstelbaar hoe anders het leven hier is!! Raad iedereen aan een kijkje te komen nemen ;-)! Heb ondertussen de nodige dieren ook al gezien. Dolfijnen, de nodige kakkerlakken die zelfs over je voet heenlopen, giga spinnen ('nee, het zijn geen levensgevaarlijke spinnen, je gaat er niet meteen dood van'), koala's en superlieve kangaroo's!

Verder touren we een beetje rond, maken veel lol, zijn wezen kayakken, veel tours gedaan en hebben we gesurft. Nog in de planning voor komende dagen: scuba diving, abseilen, feesten en afscheid nemen van de Engelsen... Ik ga namelijk zaterdag op een surftour richting Sydney. Duurt vijf dagen en ben als het goed is volgende week woensdag pro-surfer!! Ik zal snel de foto's op de site zetten dan kunnen jullie een beetje meegenieten!!

Nou lieverds, mis jullie allemaal!! Bedankt voor de lieve e-mails!! Hoop jullie snel allemaal te kunnen replyen!!

Heel veel liefs en een dikke kus vanuit het zonnige Byron Bay :-)

• 06 Februari 2006 - 08:43

Lotte:

Haha, klinkt goed Lies. Vind alleen die dieren niet zo prettig...die spinnen en kakkerlakken zeg maar! Echt goed om te lezen dat je een supertijd hebt!! Geniet ervan, straks moet je weer aan de studie! Have fun! dikke zoen Lot

• 06 Februari 2006 - 08:52

Irma:

Lieve Lisa,

Zo te lezen gaat het helemaal geweldig met je!. Geniet maar hoor!!!

liefs Irma

• 06 Februari 2006 - 09:42

Vicky:

Klinkt goed Lisa! Geniet er nog maar lekker van!
    Lfs Vicky

• 06 Februari 2006 - 12:58

Nienke:

Hoi Lisa,
    Ik kreeg je site van je moeder door. Leuk!! Geniet ervan en hou ons allemaal op de hoogte.
    Groetjes,
    Nienke

• 06 Februari 2006 - 13:59

Ilona:

Ow ow ow zo te horen heb je het echt super naar je zin!!! Nou ben wel beetje jarlours hoor ;) Cool die diertjes!
    Surfen is toch super moeilijk?!!? vind ik wel heel knap van je! Heel veel plezier nog! wel jammer dat je alweer afscheid moet nemen :( Doei doei! X x

• 06 Februari 2006 - 14:20

Sabina:

Heej surf dude, super om te horen dat je het zo naar je zin hebt!!! In brisbane is er een drankwinkel overvallen door een vrouw in een bikini. Was jij het weer!!! Had je alcohol nodig na al die spinnen en kakkerlakken. haha. Have fun, en geniet ervan.
    Liefs van saabjuh

• 06 Februari 2006 - 17:44

Jenneke:

he lies, cooooool surfen, das gaaf. t lijkt wel n droomreis, nou dat is t ook volgens mij. zon zee strand nieuwe vrienden, op n surfbord knipogen naar de meest goddelijke mannen. zucht...echt super!!

• 06 Februari 2006 - 20:11

Lotte:

Hey Lies, ik zit op dit moment in mexico, is ook niet vervelend haha. Heerlijk he dat warme weer. Heel veel succes met surfen en ik zie de actiefoto´s wel op je site.

Liefs Lot

• 06 Februari 2006 - 20:29

Ier:

Haai meissie, hoe relaxed, ik lees het al in de krant, meid uit Brabant, surf kampioen... geniet ervan en keep on sharing with us, zo beleven wij het ook nog een beetje.. have fun, kss,

• 07 Februari 2006 - 15:37

Opa:

Lisa, ik hoop dat je een noordenwind treft, zoveel te makkelijker kom je op je bestemming :) kusjes van opa (en pas op de haaien!)

• 07 Februari 2006 - 15:40

Nelleke:

Hey Leisje, wij zijn wel weer even "uitgeluld" na ons gezellige telefoongesprekje... maar voor de fans nog even de link voor je avonturen vanaf zaterdag: www.wavessurfschool.com.au
    Veel plezier lieverd, xxx, mam

• 08 Februari 2006 - 15:06

Nelleke:

Leisje, kom je nog even terug om een bekeuring te betalen wegens fietsen over de Grote Markt te Breda, pleegdatum 25-01-2006...? Grrr, mam

• 10 Februari 2006 - 20:18

Antoinette:

hoi Lisa
    in ieder geval heb je net als Ingrid de zon opgezocht. Surf ze. Misschien komen de zeillessen van Chris nog een beetje van pas.
    veel plezier
    en gil je echt niet bij de spinnen en kakkerlakken?

• 13 Februari 2006 - 16:47

Sab:

hee lieve lies,

Super dat je het zo naar je zin hebt ben wel benieuwd jij op een surfplank nog geen ongelukken gemaakt....
    Ben pas weer naar hamburg geweest en kan je zeggen is er goed bevallen ben net terug uit kenia en iets van voedsel vergiftiging opgelopen bahhhh
    maar lieverd hoor snel weer van je dikke zoen sab

• 13 Februari 2006 - 23:17

Heidi:

Lieve Lisa,
    De verhalen klinken echt op z'n lisa's!! Snel contact, heerlijk verbranden, de snelle meid uithangen op de plank, kroelen met een kangaroe en waarschijnlijk relaxen met een borrel......... Vergeet je geen huis te zoeken hahaha
    Dikke kus Heid

• 15 Februari 2006 - 07:43

Jeffry:

Hey Lisa,

Als het goed is ben je nu Pro surfer. Je zult al wel veel gezien en meegemaakt hebben jouw kennende. Geniet er nog maar lekker van. Bye the way: Mijn broertje landt vanacht ook in Sydney. Misschien zien jullie elkaar nog wel.

Ik verwacht spoedig weer een update van je belevenissen.........

Liefs dikke kus Jeffry

• 15 Februari 2006 - 18:50

Oma Corinne:

Dag lieve Lies, ik vind het leuk je website te bekijken! Wat een leuke berichten allemaal. Geniet maar lekker! Dikke kus van oma.

• 16 Februari 2006 - 21:15

Dana:

Liev leisje,
    Ik check elke dag vol spanning om te zien of je nog geen been gebroken hebt..?!! Waaaaaar blijven de nieuwe avonturen..?!! Kuss Daantje

• 19 Februari 2006 - 15:49

Ing:

heeeee liesje! waar blijven de surf stories?? of zijn de prestaties niet om over naar huis te schrijven! Hier alles ok... heb dit weekend catamaran gezeild... en een kaartje van jou papa en mama gehad! echt heeeeel leuk!probeerde je van de week te bellen: heb je een ander nummer daar???
    we mailen! kus ing

• 20 Februari 2006 - 20:17

Morrie!!!:

He poeps,

Hoe is het op school? Hulp nodig? hihihi.. Hoop dat je het net zo goed dat als ik, want me laatste tentamen is ook binnen :).. Je bent elke x de eerste die ik wil bellen, maar helaas..

Hou van jou!!!

xxx