Relaxed leventje in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisa Foppen - WaarBenJij.nu Relaxed leventje in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisa Foppen - WaarBenJij.nu

Relaxed leventje in Sydney!

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

03 September 2006 | Australië, Sydney

Back in Sydney... leventje bevalt me prima hier! Universiteit is weer begonnen, drie avonden in de week ben ik daar druk bezet mee. De andere vier avonden ben ik meestal aan het werk... want guess what?! Ik heb een baantje gevonden! Werk in een hotel, in het restaurant! Bevalt me prima! Leuk werk, en het verdient lekker! Overdag ben ik tegenwoordig lekker aan het relaxen... btje winkelen, in het park hangen, uitslapen.. je kent het wel (of niet..!)! Dat gaat trouwens binnenkort veranderen als ik me ertoe aan kan zetten om aan de studie te gaan werken!

Het weer is heerlijk hier... kan het nou niet bepaald winter noemen! Gisteren 27 graden, dus lekker naar het strand geweest de hele dag! Uiteraard heb ik daar een rood hoofd aan overgehouden.. (zal ik het ooit leren?!) Mn strandmotto hier is tegenwoordig "Red today...brown tomorrow"! Het schijnt trouwens dat 1 op de 3 aussies hier huidkanker krijgt van de zon... ben ik even blij dat ik nederlander ben (:-P)! haha
(mams maak je geen zorgen...;-)!!)

Het stapleven staat ook nog geregeld op de agenda! Een paar keer per week ga ik het nachtleven in.. en ontdek nog steeds de leukste nieuwste clubs... het houdt niet op in Sydney!! Paar weken geleden hebben we een groot huisfeest gegeven.. lekker zooitje uiteraard! Ruzie met de buren, 60 man over de vloer, en gefeest tot in de vroege uurtjes :-) Het klinkt allemaal extreem, maar volgens mij was het in Breda ook goed raak eens in de zoveel tijd!! (Goeie ouwe brooklyn tijd!!)

De volgende vakantie staat ook weer op de planning (het houdt niet op...!!); ga over 3 weken een auto huren en de Great Ocean Road aftouren. Schijnt een hele mooie kustlijn te zijn, op de weg naar Melbourne waar we een paar daagjes zullen blijven! Heb er zin in!!

Voor de rest eigenlijk weinig nieuws hier... tis nog steeds super!! Heb geen nieuwe foto's van mooie landschappen of onderwaterwerelden... dus zal jullie van n aantal feestjes mee laten genieten ;-)!!

Take care everyone!!

xoxox

  • 03 September 2006 - 15:04

    Nelleke:

    Lieve Leisje, nou wij weten inmiddels als geen ander wat dat party-leven van jou inhoudt... sinds je ons 3 cd-roms met zo'n 10.000 foto's hebt toegestuurd, waarvan zeker 80% feesten... Na een avondje kijken (500 per keer) waren we telkens bekaf :( Maar wat een ontzettend mooie natuurfoto's (ook)! Nog 8 weekjes slapen, dan mogen we het allemaal zelf gaan bekijken en kunnen we jou eindelijk weer eens stevig omarmen. Can't wait!
    xxx, mum

  • 03 September 2006 - 15:11

    Irma:

    Oké Lisa,

    Leve de lol!
    Wij hebben hier ook feest gehad ( nog steeds eigenlijk!!) Karlijn en Arjan hebben 30 augustus een dochtertje gekregen: Mirthe Julia. Dat maakt Jos en mij dus opa en oma.

    Nou Lisa, feest lekker door en pas goed op jezelf!!

    Irma

  • 03 September 2006 - 15:20

    Peter Foppen:

    Shit, je moeder was me net voor, wilde een goede indruk maken met een eerste reaktie :-(
    Leuk om te lezen dat je nog steeds nieuwe dingen ontdekt. Vorige week hebben we hier met z'n allen je video van je parachute sprong bekeken, leuk die angst (en wind) in je ogen.
    Groetjes, Peter

  • 03 September 2006 - 19:40

    Saabjuh:

    Heej lies,
    geweldig weer om te lezen hoe je geniet van je leventje daar in zon overgrote sydney!!! Tis hier nu zomer en het regent en tis koud. Ik ga je van de week echt mailen. Heb 7 weken vakantie gehad, maar het nog te druk hebben om ff te mailen. Sorry!!!:S Tot mails. Lief en een diike kus van saabje

  • 03 September 2006 - 20:01

    Ing:

    jo leisa, wilde je bellen vandaag: grrr dat tijdsverschil toch ook:(
    Anyway, een baantje, fijn dat je eindelijk aan het werk kan (lees: besloten hebt dat je wat bij moet verdienen;)
    T ziet er natuurlijk nog allemaal super uit, zoals we van je gewend zijn. Heb toch elke keer weer heimwee als ik op je site kijk! Misschien toch maar op visite komen...

    dikke kus
    ing

  • 04 September 2006 - 12:20

    Jacq:

    He Lisa, klinkt goed allemaal. Komt het daar wel ooit van studeren?? Hier alles ok, vandaag weer begonnen na mn verlof, het is er geen steek veranderd!! xxx Jacq (collega TT!)

  • 07 September 2006 - 10:23

    Jenneke:

    Ha die Lies,

    Wat n heerlijkheid allemaal. Verlang elke x als ik n verhaal krijg v jou om ook op reis te gaan. Mis je soms wel, kom je morgen op de koffie? Huissleutel heb je he?!

    Dikke kus jenny.
    ps. met de brooklyn ex collega's ng over t verstoppertje gehad toendertijd met als mooiste plek lisa in de gebaksvitrine haha
    btw. ik geloof dat brooklyn binnenkort op zn gat ligt, nieuwe pachters en t blijkt n verschrikking te zijn, wat n drama daar toch altijd...

  • 01 Oktober 2006 - 21:01

    Ing:

    hee leisa,
    heb ik je toch net gemist op live TV! grrr helaas een virus op mijn laptop!
    Meis nog 5 nachtjes en dan ben je jarig .... jeeej

  • 06 Oktober 2006 - 06:28

    Peter Foppen:

    Hoi Lisa,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Groetjes, Peter, Marjan, Laura, Esmee.

  • 09 Oktober 2006 - 13:33

    Ing:

    Pfff valt dat verrrrekte skype ineens weg (lees: mn geld is op en mn creditcard ligt in tilburg). Goed lies, ik hoop nogmaals dat je een fijne verjaardag hebt gehad... en hoop dat mn pakje snel genoeg aankomt (want je hebt t echt echt echt heel hard nodig);)
    we bellen snel weer!
    liefs ing

  • 11 Oktober 2006 - 16:22

    Paul:

    Hee lisa zat net op je site te kijken .
    Ziet er allemaal erg super uit daar down under . zat laatst nog vrij dicht ( nou ja Dicht) in de buurt in Thailand was ook geweldig . Veel veranderd hier in het Bredase Jenneke vertelde het al over brooklyn (nieuwe eigenaren) Styn , rudy zijn vertrokken naar het buitenland aruba en zuid-afrika (rudy) dat is wel jammer maar thats life .
    Veel succes daar nog en laat nog wel eens een berichtje hier achter X Paul

  • 24 Oktober 2006 - 21:24

    Anoniempje:

    Heej liesje;
    Fotow's zijn werelds..
    Hoop je snel weer te spreken..
    U know how i am ... kiss

  • 26 Oktober 2006 - 14:15

    Jeffry:

    Hey Foppuh, ik heb al lang geen verhaaltje meer op je site gelezen. Gelukkig is er ook nog MSN! Mijn broertje heeft inmiddels het wonderschone Australie verlaten en zwerft nu ergens in Thailand en Cambodja. En is Wim-Lex nog met je op stap geweest in Sydney? Heel veel plezier nog de komende tijd en kan niet w88 op meer info/foto's....
    Liefs Jeffry xxx

  • 28 Oktober 2006 - 06:34

    Nelleke:

    Lieve, lieve Leisje, nog 1 nachtje slapen en dan komen we naar je toe!!! Voorpret is er helaas niet geweest, omdat het wekenlang heeeel slecht ging met opa... Maar nu hij langzaam weer overeind krabbelt, durven we erin te geloven dat we echt gaan vertrekken (reeds)! Dus, koffers pakken vandaag: hagelslag, knispers, drop, Fristi... Aussie, here we come!!! Leisje, bereid je voor op een BBBIIIGGG hug :)!!!
    PS. Feliesteerd met je broertje ;)
    xxx, mum & dad

  • 02 November 2006 - 06:47

    Petra (buurvrouw):

    zijn je ouders goed aangekomen en ben je niet dood geknuffeld

  • 04 November 2006 - 13:17

    Ing:

    he neem nou ns op als k bel.... of heb je t soms druk met t borstelen van je haar;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Lisa
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 33197

Voorgaande reizen:

26 Januari 2006 - 27 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: